piątek, 25 marca 2011

Blogger połączony z Twitterem i Facebookiem

Chcemy, by jak najwięcej osób czytało naszego bloga. Dobrym pomysłem jest udostępnianie aktualizacji w mediach społecznościowych. Ale wpisywanie ręczne jest dość pracochłonne i przydałaby się automatyzacja. Jest na to rada.

Jak połączyć naszego bloga z mediami społecznościowymi takimi jak Twitter czy Facebook? 
Znalazłam w sieci ciekawy wpis na blogu Poradnik komputerowy, który w przejrzysty sposób i krok po kroku przeprowadził mnie przez proces łączenia.
Możesz też na swojej stronie umieścić widget Twittera z ostatnimi wpisami i zachętą do obserwowania.
Tak wygląda widget scholi:











Jeśli chcesz mieć swój widget Twittera, możesz łatwo wygenerować kod na stronie Twitter/Widgets.

Masz do mnie pytania w powyższym temacie? - napisz je w komentarzu, postaram się pomóc.

Jeśli wpis spodobał Ci się, podziel się nim ze znajomymi lub napisz komentarz. Ciekawa jestem Twojej opinii. 

Brak komentarzy: